تماس با ما



لطفا قبل از تماس به سوالات متداول توجه کنید


1- لایسنس را از کجا دریافت کنم؟ یوزرنیم پسورد به لایسنس تبدیل نمی شود؟ طبق این آموزش آنتی ویروس را باید فعال کنید

2- نام کاربری و پسورد پنل چیست؟ نام کابری و پسورد خرید شده آنتی ویروس و پنل یکسال است

3- فعال ساز روی "منتظر بمانید" باقی می ماند آنتی ویروس نصب شده را حذف کرده سسپس طبق این آموزش لینک عمل کنید


جهت دریافت راهنمایی و ثبت شکایات از طریق روش های زیر اقدام نمائید:


دقت کنید در ساعات غیر اداری ممکن است کمی با تاخیر پاسخ دریافت شود. پس لطفا صبور باشید. تمامی پیام ها پاسخ دریافت می کنند.

بهترین راه مکاتبه با ما از طریق ایمیل و یا تلگرام است. دقت کنید امکان تماس وجود ندارد زیرا شماره های پشتیبانی فقط توسط اپراتور و در کامپیوتر انجام می شود.

 

  • ایمیل: nodsrv @ gmail.com (فاصله حذف شود)

  • تلگرام: @nodsrv  پاسخگویی در تلگرام سریع تر –  امکان تماس وجود ندارد )

  • whatsapp واتس اپ :  09116192280    ( پاسخگویی در تلگرام سریع تر –  امکان تماس وجود ندارد  )

در صورت نیاز به تنظیمات، لطفا قبل از تماس با پشتیبانی نرم افزار anydesk را از لینک زیر دانلود کنید تا تنظیمات شما از راه دور بررسی شود  دانلود نرم افزار


لطفا جهت دریافت هرچه سریع ترپاسخ خود، قبل از درخواست پشتیبانی موارد زیر را مطالعه فرمائید:

1- در درخواست خود حتما نسخه ای از آنتی ویروس را که نصب کرده اید و خطایی که دریافت می کنید را دکر کنید

2- در صورتی که یوزرنیم و پسورد خود را دریافت نکرده اید و یا فایل لایسنس شما در پنل کاربری وجود ندارد، درخواست کنید تا ارسال شود

3- تمامی اکانت ها در هنگام خرید فعال شده تحویل داده می شوند- موارد اندکی که اکانت غیر فعال است سیستم به طور خودکار اکانت را به دلایل امنیتی غیر فعال کرده است – لطفا در این صورت درخواست دهید تا اکانت شما فعال شود