موقعیت شما:
صفحه اصلی » تماس با ما

تماس با ما

لطفا قبل از تماس به سوالات متداول توجه کنید

1- لایسنس را از کجا دریافت کنم ؟ به پنل کاربری سایت مراجعه کنید و مطابق با آموزش عمل کنید.

2- چرا یوزرنم پسورد به لایسنس تبدیل نمی شود ؟ جهت دریافت لایسنس و آموزش به پنل کاربری سایت مراجعه کنید

3- نام کاربری و رمز پنل کاربری چیست؟ نام کاربری/پسورد خرید شده آنتی ویرس و پنل یکسان است

4- نسخه 11 روی “منتظر بمانید” باقی می ماند ؟ نسخه ای که نصب دارید را حذف کرده  و پس از ریستارت سیستم مجددا آنتی ویروس نصب کنید

 

جهت دریافت راهنمایی و ثبت شکایات از طریق روش های زیر اقدام نمائید:

دقت کنید در ساعات غیر اداری ممکن است کمی با تاخیر پاسخ دریافت شود. پس لطفا صبور باشید. تمامی پیام ها پاسخ دریافت می کنند.

بهترین راه مکاتبه با ما از طریق ایمیل و یا تلگرام است.

 

  • ایمیل: nodsrv @ gmail.com (فاصله حذف شود)

  • سامانه پیامکی: 30007654322210

     ایمیل خود را نیز در پیامک برای دریافت پاسخ وارد کنید زیرا برخی خطوط امکان دریافت پیام به دلیل مسدود کردن پیام تبلیغات ندارند – پیام خود را کوتاه وارد کنید. دقت کنید پیامک پاسخ داده نمی شود و فقط از طریق ایمیل پاسخ ارسل می شود.



در صورت نیاز به تنظیمات، لطفا قبل از تماس با پشتیبانی نرم افزار anydesk را از لینک زیر دانلود کنید تا تنظیمات شما از راه دور بررسی شود

دانلود نرم افزار


 

لطفا جهت دریافت هرچه سریع ترپاسخ خود، قبل از درخواست پشتیبانی موراد زیر را مطالعه فرمائید:

1- در درخواست خود حتما نسخه ای از آنتی ویروس را که نصب کرده اید و خطایی که دریافت می کنید را دکر کنید

2-در صورتی که یوزرنیم و پسورد خود را دریافت نکرده اید و یا فایل لایسنس شما در پنل کاربری وجود ندارد، درخواست کنید تا ارسال شود

3- تمامی اکانت ها در هنگام خرید فعال شده تحویل داده می شوند- موارد اندکی که اکانت غیر فعال است سیستم به طور خودکار اکانت را به دلایل امنیتی غیر فعال کرده است – لطفا در این صورت درخواست دهید تا اکانت شما فعال شود

برچسب ها:

قبل از ارسال هرگونه پیام حتما اطلاعیه های موجود در این صفحه را مطالعه کنید