تماس با نودسرو

تماس با ما



لطفا قبل از تماس به سوالات متداول توجه کنید


1فرق لایسنس اورجینال با لایسنس سرور اختصاصی چیست؟
به طور خلاصه در مرحله اول همیشه اولویت با لایسنس اورجینال است اما به جهت صرفه اقتصادی کاربران، لایسنس اختصاصی نیز که از سرور داخلی و واسط نودسرو آپدیت نیز ارائه شده است. شما با خرید لایسنس اورجینال کد 20 رقمی دریافت میکنید که مستقیم در آنتی ویروس وارد کرده و آن را فعال میکنید تمامی اپدیت ها از سرور اورجینال دریافت می شود اما در سرور اختصاصی شما انتی ویروس را روی سرور اختصاصی نودسرو تنظیم کرده و آپدیت ها از سرور اختصاصی دریافت می شود تنها تفاوت آن نحوه فعال سازی و سرور آپدیت است.
2نحوه فعال سازی لایسنس اورجینال کامپیوتر چطور است؟
اگر کد 20 رقمی به صورت xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx دریافت کرده اید پس این اموزش را برای فعال سازی لایسنس اورجینال کامپیوتر مطالعه کنید
3نحوه فعال سازی لایسنس اورجینال موبایل چطور است؟
اگر کد 20 رقمی به صورت xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx دریافت کرده اید پس این اموزش را برای فعال سازی لایسنس موبایل سکیوریتی مطالعه کنید
4نحوه فعال سازی لایسنس اختصاصی کامپیوتر چطور است؟
اگر شما نام کاربری و پسورد دریافت کرده اید پس این اموزش را برای فعال سازی لایسنس اختصاصی کامپیوتر مطالعه کنید
5یوزرنیم و پسورد را چطور به لایسنس 20 رقمی تبدیل کنم؟
کاربر گرامی، دقت کنید اگر شما نام کاربری و پسورد دریافت کرده اید پس از سرور اختصاصی خرید کرده اید که نیاز به لایسنس ندارید پس این اموزش را برای فعال سازی لایسنس اختصاصی کامپیوتر مطالعه کنید
6مدت زمان نمایش "please wait" در فعال ساز چرا طولانی شده است؟
موارد زیر را چک کنید: 1- از اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنید 2- نسخه آنتی ویروس شما ورژن 12 باشد و کامل نصب شده باشد (در حین نصب نباشد) 3- اگر انتی ویروس قرمز شده و یا تریال فعال شده است باید حذف و ریستارت و نصب مجدد کنید.4- نام کاربری و پسورد را مجدد و با دقت به حروف بزرگ و کوچک تایپ کنید
7چرا خطای username & password دریافت می شود؟
موارد زیر را چک کنید: 1- از اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنید 2- نسخه آنتی ویروس شما ورژن 12 باشد و کامل نصب شده باشد (در حین نصب نباشد) 3- اگر انتی ویروس قرمز شده و یا تریال فعال شده است باید حذف و ریستارت و نصب مجدد کنید.4- نام کاربری و پسورد را مجدد و با دقت به حروف بزرگ و کوچک تایپ کنید
8دلیل ارزان یا گران بودن لایسنس ها چیست؟
لایسنس اورجینال کمی هزینه بالاتری دارد برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه بفرمائید
9در صورت فراموشی رمز و لایسنس چکار کنم؟
به پشتیبانی پیام ارسال کنید
10خرید کردم اما لایسنس به من نشان داده نشد و ایمیل هم نشد؟
خرید به صورت آنی است و زمانی که خرید شما با موفقیت انجام شود لایسنس شما نمایش داده می شود درغیر این صورت به احتمال بالا تراکنش نا موفق بوده است . در صورتی که تا 1 ساعت بعد از خرید مبلغ شما از بانک مربوطه عودت داده نشد پیام ارسال کنید تا بررسی شود.

جهت دریافت راهنمایی و ثبت شکایات از طریق روش های زیر اقدام نمائید:


دقت کنید در ساعات غیر اداری ممکن است کمی با تاخیر پاسخ دریافت شود. پس لطفا صبور باشید.

بهترین راه مکاتبه با ما از طریق تلگرام و واتس اپ است، امکان تماس وجود ندارد زیرا شماره های پشتیبانی فقط توسط اپراتور و در کامپیوتر انجام می شود.

جهت دریافت فاکتور (غیر رسمی) پیام ارسال شود - مبالغ زیر 150 هزار تومان فاکتور صادر نمی شود.

 

  • تلگرام: @nodsrv  امکان تماس وجود ندارد )

  • واتس اپ :  09116192280    (  امکان تماس وجود ندارد  )

  • ایمیل: nodsrv @ gmail.com (فاصله حذف شود)

  • کانال تلگرام و تخفیفات @NodsrvCh

  • آدرس گیلان، شهرک صنعتی منطقه آزاد بندرانزلی، خیابان وحدت 1، کوچه ایثار

در صورت نیاز به تنظیمات، لطفا قبل از تماس با پشتیبانی نرم افزار anydesk را از لینک زیر دانلود کنید تا تنظیمات شما از راه دور بررسی شود  دانلود نرم افزار