سوالات متداول

سوالات شروع کار

۱- چرا نیاز است تا لایسنس اختصاصی آنتی ویروس نود32 نودسرو را خرید؟

به دلیل بالا بودن قیمت اکانت های ارجینال نود، شما می توانید از یکی از اکانت های ما استفاده کرده و آپدیت ها را دریافت نمایید، نودسرو در سرور خود آپدیت ها را از سرور ارجینال نود دریافت کرده و آن را به اشتراک می گذارد.

۲- لایسنس نود 32 شما با اکانت رایگان چه تفاوتی دارد؟

سیستم نودسرو چندین بار در روز به روز رسانی شده و آنتی ویروس و دیتابیس هوش مصنوعی آن را آپدیت می نماید اکانت های رایگان چنین ویژگی ندارند و همچنین نیاز است که دائما تغییر کنند. اکانت اورجینال همواره جدید ترین ویروس ها و بدافزار ها را شناسایی می کند ولی نسخه رایگان چنین امکانی ندارد.

۳- آیا اکانت اختصاصی نودسرو روی ورژن های جدید آنتی ویروس کار می کند؟

سرور نودسرو هم اکنون از تمامی ورژن های آنتی ویروس پشتیبانی می کند. از جمله نسخه های آنتی ویروس، اسمارت سکیوریتی، پرمیوم نود 32


خطا های رایج

۱- چرا آنتی ویروس خطای Username و Password می دهد؟

– یوزرنیم و پسورد را اشتباه وارد می کنید، برای اطمینان از صحت یوزرنیم و پسورد به بخش پنل سایت ورود نمائید، در صورتی که وارد بخش پنل شدید، یعنی یوزر پس درست می باشد. توجه داشته باشید که سیستم و آنتی ویرس به کوچک و بزرگی حروف حساس می باشند، بهتر است نام کاربری و پسورد را کپی کنید و تایپ نکنید.
– اکانت شما منقضی شده، شما می توانید برای اطلاع از حساب به بخش پنل کاربری خود وارد شوید.
– آدرس سرور را اشتباه وارد کرده اید یا در تنظیمات آنتی ویروس در حالت انتخاب شده نیست.
– p.r.o.x.y را به اشتباه فعال کرده اید

۲- چرا پیغام Cannot connect to server نمایش داده می شود؟
اگر نسخه 4 تا 8 نصب دارید، باید تنظیمات سرور و نام کاربری و پسورد خود را چک کنید.  اگر نسخه 11 و جدید تر دارید، 24 ساعت منتظر باشید و اگر مشکل رفع نشد با پشتیبانی تماس بگیرید
۳- چرا دکمه Edit در بخش سرور آنتی ویروس غیر فعال است؟

برای رفع این مشکل آموزش فعال سازی Edti سرور در نود32 را مطالعه کنید

۴- چگونه از تاریخ انقضای اکانت خود اطلاع پیدا کنم؟

به پنل کاربری مراجعه کنید